Klachten
Bij Plants for Health doen we ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen met onze producten en programma’s. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan vooral weten! We nemen elke klacht serieus en zien het als een kans om te verbeteren.
Hoe meld je een klacht?
Stuur ons een e-mail via info@plants-for-health.nl. Omschrijf duidelijk waar je ontevreden over bent, benoem duidelijk het product (eventueel ook een bestelnummer) en vermeld ook je naam en telefoonnummer. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.
Wat doen wij met je klacht?
We zoeken samen naar een passende oplossing. Soms is dat iets rechtzetten, soms is het iets uitleggen. We zorgen ervoor dat je klacht altijd zorgvuldig wordt behandeld.
Kom je er met ons niet uit?
Dan kun je terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie. We zijn aangesloten bij Skge. Kom je er met ons niet uit, neem dan met hen contact op via ook daar je klacht kunt laten toetsen. Klik hier voor meer informatie (https://www.skge.nl/patienten/).
Bij Plants for Health geloven we in een open, eerlijke communicatie. Dus zit je ergens mee? Trek aan de bel. We zijn er voor je!